Με την ολοκλήρωση του διδακτικού έτους, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους γονείς για την εμπιστοσύνη και την άριστη συνεργασία τους, καθώς και τους εκπαιδευτικούς για την αφοσίωση και το πολύτιμο έργο τους. Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι!
Translate
Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026
Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026
Μουσική στον Χώρο-Χρόνο: Μια ξεχωριστή γιορτή γεμάτη μουσική και χαμόγελα (11/6/2026)
Μουσική στον Χώρο-Χρόνο: Μια ξεχωριστή γιορτή γεμάτη μουσική και χαμόγελα
Την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η σχολική μας γιορτή με τίτλο «Μουσική στον Χώρο-Χρόνο».
Οι μαθητές και οι μαθήτριες μάς ταξίδεψαν σε διαφορετικές εποχές και μουσικές διαδρομές, από τους πρωτόγονους ρυθμούς και τα παραδοσιακά τραγούδια της Ελλάδας μέχρι το Rock 'N' Roll, τα πετεινάρια και τη Disco. Με κέφι, τραγούδι, χορό και δημιουργικότητα, χάρισαν σε όλους τους παρευρισκόμενους μια όμορφη και συγκινητική εμπειρία.
Τη γιορτή τίμησαν με την παρουσία τους οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών, η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας κ. Αθανασία Γαϊτανίδου, η Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Ορφανού, καθώς και ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Οφρυνίου.
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι παρευρέθηκαν και στήριξαν τη σχολική μας εκδήλωση. Ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές μας για την εξαιρετική τους προσπάθεια και στους εκπαιδευτικούς που εργάστηκαν με αφοσίωση για την προετοιμασία και την επιτυχημένη πραγματοποίηση της γιορτής.
Ήταν μια ημέρα γεμάτη μουσική, χαμόγελα και όμορφες αναμνήσεις που θα μας συντροφεύουν για πολύ καιρό.
Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning «STEAM ON»
Κατά τη σχολική χρονιά 2025-2026, οι μαθητές των τμημάτων Γ1 και Ε2 συμμετείχαν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning «STEAM ON», με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς την κ. Μαρία Καραπιπέρη και τον κ. Απόστολο Μπακάλη.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες STEAM, συνεργάστηκαν με μαθητές από άλλες χώρες, ανέπτυξαν δεξιότητες επικοινωνίας και ομαδικής εργασίας και συμμετείχαν σε πειράματα, όπως η «Έκρηξη Ηφαιστείου» και το «Egg Drop Challenge». Παράλληλα, ασχολήθηκαν με δημιουργικές μαθηματικές κατασκευές, παρουσίασαν το σχολείο τους, αντάλλαξαν χριστουγεννιάτικες κάρτες και συμμετείχαν σε δράσεις για την Ασφαλή Χρήση του Διαδικτύου και την Ημέρα της Γης.
Το πρόγραμμα αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία μάθησης, γεμάτη γνώσεις, δημιουργικότητα και συνεργασία.
Θερμές ευχαριστίες στους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς, κ. Μαρία Καραπιπέρη και κ. Απόστολο Μπακάλη, για την αφοσίωση, την καθοδήγηση και τη σημαντική συμβολή τους στην επιτυχημένη υλοποίηση του προγράμματος.
Συμμετοχή της Α1 τάξης στον Μαραθώνιο Ανάγνωσης των εκδόσεων "Μεταίχμιο"
Μια αποστολή ξεκίνησε αυτή τη χρονιά και οι μικροί μαθητές μας κατάφεραν να την ολοκληρώσουν!!! Πρώτος στόχος: Να διαβάσουμε τρία βιβλία της Αγγελικής Δαρλάση!!!
Δεύτερος στόχος: Να συμπληρώσουμε το ερωτηματολόγιο και τις ασκησούλες για κάθε βιβλίο!!!
Τα αποτελέσματα βγήκαν!!! Κληρωθήκαμε και κερδίσαμε για τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας , πέντε βιβλία της επιλογής μας από τις εκδόσεις Μεταίχμιο!!!!
Συγχαρητήρια στην υπεύθυνη εκπ/κό Καλτσίδου Δέσποινα για την πρωτοβουλία να συμμετάσχουν οι μαθητές σε μία τέτοια σημαντική δράση αλλά και στους μαθητές που συμμετείχαν με ενθουσιασμό.
Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026
''ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ Τ΄ΟΜΟΡΦΑΙΝΩ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΩ'' ΤΜΗΜΑ Ε1
Στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους υλοποιήθηκε η δράση με θέμα «Το Σχολείο μου αγαπώ, το ομορφαίνω όπως μπορώ», με συντονίστρια την εκπαιδευτικό Καλανταρίδου Ελισάβετ, υπεύθυνη του τμήματος Ε1.
Στη δράση
συμμετείχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Ε1, Ε2, Α1 και Α2, με τη συνεργασία των υπεύθυνων εκπαιδευτικών Μπακάλη Αποστόλου (Ε2), Καλτσίδου Δέσποινας (Α1) και Κυριακίδου Μαρία (Α2). Καθ’ όλη τη
διάρκεια της σχολικής χρονιάς πραγματοποιήθηκαν ποικίλες δραστηριότητες με
στόχο την αισθητική και περιβαλλοντική αναβάθμιση του σχολικού χώρου. Οι
μαθητές συμμετείχαν ενεργά στη δημιουργία και φροντίδα σχολικού λαχανόκηπου,
στη φύτευση λουλουδιών και καλλωπιστικών φυτών, στον καθαρισμό και την
περιποίηση επιλεγμένων σημείων της σχολικής αυλής, καθώς και σε δράσεις
ευαισθητοποίησης σχετικά με την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.
Τα βήματα
που ακολουθήσαμε :
Πρώτο βήμα, η ενημέρωση!!! Πώς φυτεύουμε
, τι χρησιμοποιούμε.
Δεύτερο βήμα, χωριζόμαστε σε ομάδες και
γνωριζόμαστε!!!!
Τρίτο βήμα, η προετοιμασία!
Τέταρτο βήμα, σχεδιάζουμε τον χώρο που
θα φυτέψουμε και ξεκινάμε να σκάβουμε!!!
Πέμπτο βήμα, ώρα για χώμα και νερό!!!
Έκτο βήμα, φυτεύουμε τα λουλουδάκια μας!!!
Μέσα από τη
βιωματική συμμετοχή τους, τα παιδιά γνώρισαν τις βασικές αρχές της καλλιέργειας
φυτών, παρακολούθησαν την ανάπτυξή τους και ανέλαβαν υπεύθυνα τη φροντίδα τους.
Παράλληλα, καλλιέργησαν δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας και ομαδικότητας,
καθώς εργάστηκαν από κοινού για την επίτευξη ενός κοινού στόχου: τη δημιουργία
ενός πιο όμορφου, φιλικού και ζωντανού σχολικού περιβάλλοντος.
Η αξία
τέτοιων δράσεων είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς δίνουν στους μαθητές την
ευκαιρία να αναπτύξουν περιβαλλοντική συνείδηση και να κατανοήσουν τη σημασία
της προστασίας και του σεβασμού της φύσης. Η ενασχόληση με τη γη και τα φυτά
ενισχύει την υπευθυνότητα, την υπομονή και την επιμονή, ενώ παράλληλα προσφέρει
πολύτιμες εμπειρίες βιωματικής μάθησης. Επιπλέον, μέσα από τη συνεργασία και τη
συλλογική προσπάθεια, τα παιδιά αντιλαμβάνονται ότι τα καλύτερα αποτελέσματα
επιτυγχάνονται όταν όλοι συμβάλλουν δημιουργικά και με αίσθημα ευθύνης.
Η δράση
ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία, αφήνοντας ένα αισθητά αναβαθμισμένο σχολικό
περιβάλλον και, κυρίως, πολύτιμα παιδαγωγικά οφέλη για όλους τους
συμμετέχοντες. Οι μαθητές ένιωσαν περήφανοι για το έργο τους, ανέπτυξαν
στενότερη σχέση με το φυσικό περιβάλλον και κατανόησαν έμπρακτα ότι η φροντίδα
του σχολείου αποτελεί υπόθεση όλων μας.
Συγχαρητήρια
σε όλους!!!!
Δευτέρα 8 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ -ΤΜΗΜΑ Ε΄8/6/2026
Δημιουργία Σχολικής Εφημερίδας από το Τμήμα Ε΄2.
Με μεγάλη χαρά το τμήμα Ε΄2 του σχολείου μας ξεκίνησε τη δημιουργία της δικής του σχολικής εφημερίδας, στο πλαίσιο των παιδαγωγικών πρακτικών της θεωρίας του Σ. Φρενέ. Η σχολική εφημερίδα αποτελεί ένα δημιουργικό μέσο έκφρασης, συνεργασίας και επικοινωνίας για τους μαθητές και τις μαθήτριες.
Μέσα από τη συλλογή πληροφοριών, τη συγγραφή άρθρων, τις συνεντεύξεις, τις ζωγραφιές και την ομαδική εργασία, τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν τη δημιουργικότητά τους, την κριτική τους σκέψη και τις γλωσσικές τους δεξιότητες.
Ακολουθώντας τις αρχές της παιδαγωγικής του Φρενέ, οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία, εκφράζουν ελεύθερα τις ιδέες και τις εμπειρίες τους και συνεργάζονται δημοκρατικά για την παραγωγή ενός κοινού έργου.
Η εφημερίδα γίνεται έτσι ένα «ζωντανό» εργαλείο μάθησης που συνδέει το σχολείο με την καθημερινή ζωή και τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Η προσπάθεια αυτή ενισχύει το ομαδικό πνεύμα, την υπευθυνότητα και την αυτοπεποίθηση των μαθητών, ενώ παράλληλα δίνει φωνή στις σκέψεις, τις ανησυχίες και τις δημιουργικές τους ιδέες. Ε
υχόμαστε καλή επιτυχία στους μικρούς δημοσιογράφους του Ε΄2 και ανυπομονούμε να διαβάσουμε τα πρώτα τους άρθρα!
Συγχαρητήρια και στον υπεύθυνο εκπ/κό του τμήματος κ.Μπακάλη Απόστολο για το μεράκι του και την καθοδλήγηση των μαθητών μας.
https://online.fliphtml5.com/E2Ofrynio/lgzn/
https://drive.google.com/file/d/12hzaiRM75Tnqm7nBaTIi9078vUYo9Gjp/view?usp=sharing
Τρίτη 26 Μαΐου 2026
«Πρόληψη ατυχημάτων» -26/5/2026
Μια εξαιρετικά χρήσιμη και επίκαιρη ενημερωτική δράση πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη 26 Μαΐου 2026, στο σχολείο μας, με θέμα «Πρόληψη ατυχημάτων» .
Προσκεκλημένος του σχολείου μας ήταν ο Επισκέπτης Υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας, κ. Αναστάσιος Παπακωνσταντίνου, ο οποίος μίλησε στους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης.
Με απόλυτα προσαρμοσμένο λόγο για την τρυφερή ηλικία των μικρών μαθητών, ο κ. Παπακωνσταντίνου παρουσίασε τους βασικούς κινδύνους που ελλοχεύουν στην καθημερινότητά τους στο σπίτι, στο σχολείο, στο δρόμο και στο παιχνίδι και εξήγησε με απλά λόγια πώς μπορούν να τους αποφεύγουν.
- Η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία. Μικρές αλλαγές στις καθημερινές μας συνήθειες μπορούν να κρατήσουν τα παιδιά μας ασφαλή.
«Το ηλιακό λεωφορείο»- Γ1 ΤΑΞΗ
Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας και το κείμενο «Το ηλιακό λεωφορείο», οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ΄1 του Δημοτικού Σχολείου Οφρυνίου Καβάλας δημιούργησαν όμορφες κατασκευές και πρωτότυπες εργασίες με φαντασία και ενθουσιασμό.
Μέσα από τη συνεργασία, τη δημιουργική έκφραση και τις ιδέες τους, τα παιδιά έδωσαν τη δική τους μορφή στο «ηλιακό λεωφορείο» και απόλαυσαν τη διαδικασία της δημιουργίας.
Συγχαρητήρια στην υπεύθυνη εκπαιδευτικό κ. Καραπιπέρη Μαρία για την οργάνωση και καθοδήγηση των μαθητών .
Πέμπτη 14 Μαΐου 2026
4ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ,14/5/2026-ΣΤ' 2
Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, το σχολείο μας συμμετείχε σήμερα, Πέμπτη 14 Μαΐου 2026, στο 4ο Μαθητικό Συνέδριο που διεξήχθη στην Ελευθερούπολη. Μέσα σε ένα κλίμα δημιουργικότητας και ενθουσιασμού, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους και να μοιραστούν τα έργα τους με την εκπαιδευτική κοινότητα.
Η συμμετοχή μας, με τον εμπνευσμένο τίτλο «Στα βήματα των μεγάλων Ζωγράφων», έκλεψε τις εντυπώσεις. Οι μαθητές μας δεν περιορίστηκαν απλώς στο να μελετήσουν την τέχνη, αλλά «μεταμορφώθηκαν» οι ίδιοι στους σπουδαίους δημιουργούς /ζωγράφους. Με πινέλα και χρώματα , φιλοτέχνησαν μοναδικά έργα και με τη φαντασία τους δημιούργησαν την ''έναστρη νύχτα ''.
Οι μαθητές μας σήμερα έγιναν σύνεδροι, παρουσιάζοντας με υποδειγματικό
επαγγελματισμό και αυτοπεποίθηση τις εργασίες των συμμαθητών τους. Η σοβαρότητα
και το πάθος με το οποίο προσέγγισαν τη διαδικασία απέδειξαν ότι το σχολείο
μπορεί να αποτελέσει ένα ζωντανό εργαστήρι πολιτισμού και δεξιοτήτων.
Πολλά συγχαρητήρια στην υπεύθυνη εκπαιδευτικό, κ. Γεωργιάδου Ωραία και Υπ/ντρια του σχολείου μας ,για την άψογη καθοδήγηση, την έμπνευση και την αφοσίωση που έδειξε σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας.
Στην εκπαιδευτικό του Τμήματος Υποδοχής, κ. Αναστασιάδου Ορθοδοξία, για την πολύτιμη και ουσιαστική βοήθειά της, που συνέβαλε καθοριστικά στο τελικό αποτέλεσμα.Πολλά
συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας! Συνεχίστε να ζωγραφίζετε το μέλλον σας
με τα πιο λαμπερά χρώματα!
Κυριακή 10 Μαΐου 2026
ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΑΠ ΤΟ Α1-10-5-2026
Αγαπημένες μας μαμάδες,
Οι μαθητές του Α1 τμήματος του σχολείου μας, με πολλή αγάπη και ενθουσιασμό, ετοίμασαν αυτό το μικρό αφιέρωμα για να σας πουν ένα μεγάλο «ευχαριστώ».
Μέσα από ζωγραφιές, λόγια και στιγμές γεμάτες συναίσθημα, θέλουμε να γιορτάσουμε το πιο σημαντικό πρόσωπο στη ζωή κάθε παιδιού: τη μητέρα.
Το βίντεο δημιουργήθηκε από τους μαθητές του Α1 τμήματος με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Καλτσίδου Δέσποινας, ως ένα μικρό δείγμα αγάπης και ευγνωμοσύνης.
Δευτέρα 4 Μαΐου 2026
«Books on Wheels – Βιβλία σε Ρόδες»
Στο Δημοτικό Σχολείο Οφρυνίου φιλοξενήσαμε για δύο μήνες τη βαλίτσα «Books on Wheels – Βιβλία σε Ρόδες», ένα πρόγραμμα φιλαναγνωσίας με βιβλία στα ελληνικά και στα αγγλικά.
Το σχολείο μας είχε τη χαρά να αξιοποιήσει τη βαλίτσα με τα αγγλικά βιβλία, με πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού Αγγλικής Γλώσσας Έλενας Παπίτσα και την ενεργό συμμετοχή της επισης εκπαιδευτικου Μαρίας Λέγα. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’, Β’, Γ’ και ΣΤ’ τάξης, με τα μικρότερα παιδιά να δείχνουν ιδιαίτερο ενθουσιασμό για τις αναγνώσεις και τα βιβλία.
Κατά τη διάρκεια της δράσης πραγματοποιήθηκαν read aloud και silent reading δραστηριότητες, ενώ τα παιδιά δημιούργησαν ζωγραφιές εμπνευσμένες από τα αγαπημένα τους βιβλία, οι οποίες ταξίδεψαν μαζί με τη βαλίτσα στο επόμενο σχολείο.
Οι μαθητές του ΣΤ1, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Έλενας Παπίτσα, δημιούργησαν επίσης book teasers, ηχογραφώντας σύντομα μηνύματα που παρουσίαζαν και πρότειναν βιβλία στους συμμαθητές τους. Παράλληλα, έγραψαν γράμματα για τους μαθητές του επόμενου σχολείου που θα φιλοξενήσει τη βαλίτσα.
Η εμπειρία των «Βιβλίων σε Ρόδες» χάρισε στα παιδιά όμορφες στιγμές δημιουργίας, συνεργασίας και αγάπης για το διάβασμα.
Συχγαρητήρια στην κα Έλενα Παπίτσα για την πρωτοβουλία καθώς και την κα Λέγα Μαρία.!!!


























_page-0001.jpg)
















